KADABRA žaidimai

Pereiti prie pagrindinės skilties »

   Lietuvių    Latviešu    Estonian    English

Bausack

Šiuo metu prekyboje

48,95 €

Greita apžvalga

Klasikinis taktinio mąstymo ir stabilių rankų stalo žaidimas. Žaidimą galima žaisti 5 skirtingais variantais, priklausomai nuo žaidėjų amžiaus bei siekiamo sudėtingumo. Visų variantų esmė – pastatyti bokštą iš įvairių formų bei sudėtingumo detalių (kiaušinis, žiedas, kubas, lazdelė ir pan.).

Bausack

Dukart spustelkite ant vaizdo viršuje, kad pamatyti padidintą nuotrauką

Mažinti
Didinti

Daugiau vaizdų

View FileSTUFF žurnalo BAUSACK recenzija    Size: (217.73 KB)

Kokius žinote bokštų statymo žaidimus? „Jenga“? Gerai, o daugiau? Manau didžioji dauguma nieko kito nežino, išskyrus „Jenga“ ir tai yra labai liūdnas faktas :( Taigi, bandome ištaisyti padėtį ir pristatome vieną iš geriausių bokštų statymų žaidimų — „Bausack“. Dalis mūsų pastovių klientų, draugų, reguliarių žaidėjų jau žino šį žaidimą ir dalis jų jau yra ne kartą žaidę „Bausack“ tiek su mumis, tiek ir su savo draugais. Kodėl jis vienas geriausių? Todėl, kad jis ne šiaip kaladėlių dėliojimo ir žiūrėjimo žaidimas. Jame rasime ir daug intrigos, azarto, blefo, strategijos, ekonomikos ir ko tik norite — taisyklių variantas ne vienas, neskaitant tų, kuriuos galima susirasti beribėje interneto erdvėje! Taigi, pasakojam toliau.


 


KAS ČIA YRA IR KĄ MES MATOME?


 


Tai yra bokštų statymo žaidimas, kaip jau minėjau prieš tai. Tai ne šiaip sau bokštų, tačiau keisčiausių „architektūrinių“ fantazijų realizavimas iš detalių, kurios iš pirmo žvilgsnio yra beprasmės. Nebijokit, čia nereikės dėlioti telefonų, sviesto gabaliukų ar kompiuterinių pelių. Paprasčiausiai, visoje krūvoje detalių rasime ir gražių, lygių stačiakampių, strypų, kubų bei pačių mieliausių rutulių, kiaušinį, "puskiaušinį", kūgį ir kitas baisybes. Teoriškai pačios pavojingiausios detalės yra raudonos, pakankamai nepavojingos — baltos. Visos jos gali būti naudojamos tiek pačiam pagerinti gyvenimą ant stalo, tiek ir pagadinti jį kitam žaidėjui. Taip, šiame žaidime yra tiesioginė interakcija su kitais, todėl jame nėra monotonijos, laukimo, mechaninių judesių (paimk, padėk, lauk ėjimo ir t.t.).



 


Dėžės turinys, neskaitant medžiaginio maišo.

Ar mėgstate pokerį? O kitus žaidimus, kuriuose reikia blefuoti, priversti priešininką padaryti iracionalius sprendimus, pavyzdžiui kaip „Bausack“ žaidime — išleisti daugiau pinigų detalei įsigyti, kurios jam realiai visai nereikia? Blefo elementas ir strategija tokiame iš pirmo žvilgsnio elementariame savo idėja žaidime — milžiniškas. Praktiškai kiekvienas žingsnis yra blefavimas, kito žaidėjo stebėjimas bandant nuspėti, kokio komponento jam būtinai reikia ar kurio tikrai nereikia, kad pastarąjį būtų galima jam „įbrukti“.



 


O štai ir maišas, kuriame galima sudėti visą žaidimo turinį.

Azartas. Azartas yra šio žaidimo varomoji jėga. Tie, kas manosi nežinantys, kas tai yra ir su kuo valgoma, tai galiu paprastai ir aiškiai pasakyti, kad tai yra tas jausmas, kuris jus aplanko, kuomet esate per žingsnelį nuo pergalės, kuomet netrukus gali nugriūti priešininko bokštas ir dėl to Jūs išsiveršite į priekį, tai tas jausmas, kuomet kas nors gali iš Jūsų perimti detalę, kurios taip reikia, kad kitame ėjime Jūsų bokštas nesugriūtų ir už tą detalę kyla milžiniška pagunda sumokėti daugiau, nei ji yra verta iš tikro. Tai ne šiaip sau bokšteliai ir kaladėlės — tai absoliutus mūšio laukas! Tik mūšis čia vyksta psichologinis. Ir linksmesnis. :)


 


AIŠKIAU


Kad būtų aiškiau, papasakosiu, kaip šiame žaidime generuojama azarto ir įtampos dozė. Žaidime yra pinigai, kurių žaidėjas gauna nustatytą skaičių. Pavyzdžiui, šiame pristatyme remiamės vienomis iš taisyklių, kuriose laimi žaidėjas, kurio bokštas lieka vienintelis stovintis žaidime. Šiuo atveju, visi žaidėjai gauna po 10 gražių deimančiukų ir jais disponuoja. LABAI SVARBUS FAKTAS — pinigų NIEKADA NEGAUSITE daugiau, tačiau visada galėsite išleisti :) Deimančiukai išleidžiami tam, kad įsigytumėte kokią nors detalę, kuomet žaidėjas paskelbia aukcioną.



 


Augantis bokštas | Komponentai iš juodosios „Bausack“ versijos

Aukcionas skelbiamas labai paprastai — aš paimu detalę ir klausiu „Kas daugiau?“. Jeigu niekas nesako kiek siūlo, tuomet aš pats ją galiu pasiimti sau už 0, nes pradinės sumos nesakiau (kiti tokiu atveju būtų turėję siūlyti mažiausiai 1 deimančiuką). Visada žaidėjai turi siūlyti didesnę kainą, nei ji jau yra. 


 


Kitas būdas priversti oponentus išleisti savo pinigus — siųsti jiems detalę. Kaip tai daryti? Jūs galite neskelbti aukciono, o tiesiog siųsti detalę kairėje sėdinčiam žaidėjui. Pavyzdžiui kiaušinį. Arba rutulį. O gal kūgį? Kaip Jums patogiau. Aš dažniausiai siunčiu kiaušinį. Tada tas žaidėjas privalo nuspręsti — pasilikti tą detalę ar siųsti kitam žaidėjui. Jeigu jis nusprendžia siųsti tolyn, tuomet sumoka 1 deimančiuką. Tas žaidėjas, kuriam dar kartą persiuntė detalę taip pat turi nuspręsti ką su ja daryti. Tačiau jeigu jis nusprendžia ją persiųsti, tuomet turi sumokėti 1 deimančiuku daugiau ir t.t. Detalę galima siuntinėti tol, kol pas ką nors baigiasi deimančiukai, tačiau jeigu detalė iki Jūsų grįžta, tuomet gali tekti pakloti nemažai pinigų ir situacija gali tapti labai kebli. Žinoma, nebent Jūs jau pasidėjote pas save pagrindą. Kam tas pagrindas? Ak taip, nepasakiau pačios svarbiausios viso žaidimo detalės — TIK VIENA DETALĖ VISAME BOKŠTE GALI LIESTI ŽEMĘ. Įsivaizduokite, kad pačiu pirmu ėjimu Jums atsiunčia kiaušinį. Smagu? O taip, todėl tik pasitaikius progai pirmiausiai jį visuomet ir siunčiu :)



 


Originalus sprendimas.

Kaip dar galima blefuoti? Įsivaizduokite, kad kažkuriam žaidėjui būtinai reikia kažkokios detalės, nes kitaip atsiuntus jam bet kokį didesnį komponentą gali būti žaidimo pabaiga. Jis pasirenka stačiakampę platformą ir drebančiu, išgąsčio kupinu balsu klausia „Ar kam nors reikia šitos detalės?“. Žinoma, kad Jūs sakote „Žinoma, kad man — siūlau 2 deimančiukus!“. Jeigu varžovas dar nepradėjo kūkčioti iš nevilties ir nepradėjo tekėti ašaros nesustabdomais upeliais, tuomet jis greičiausiai pasiūlys 3. Šaunu, tokiu būdu oponentas netektų beveik ketvirtadalio savo pinigų. Žinoma nebūtina taip agresyviai šturmuoti kitų fronto — užtenka pasiūlyti ir 1 deimančiuką, kuomet kitas nieko nesiūlo tam, kad kažkas kitas išmestų balon 2, permušdamas Jūsų statymą.


 


Taip ir vyksta visas žaidimas, kupinas peripetijų, blefo, strategijų, įtemptų žvilgsnių ir griūvančių bokštų garsų. Jeigu greitai įsijaučiate į veiksmą ir mėgstate azartą, tuomet esant kritinei kokio nors bokšto situacijai ir to bokšto savininkui dedant detalę, greitai gali susidaryti „gerbėjų“ frontas, kuris garsiai ir užtikrintai skanduoja „griūk, griūk, griūk!“. Atmosfera visai, kaip per krepšinio čempionato varžybas.


 


PABAIGAI


 


Šis žaidimas vienas iš tų, kuriuos pamačius lentynoje pirmiausiai mintyse pakimba klaustukas, išbandžius — kyla noras jį turėti, o įsigijus — kyla noras dar kartą sužaisti ir galbūt netgi su kitomis taisyklėmis. Tai universalus žaidimas. Kaip ir reakcijos žaidimai, taip ir bokštų žaidimai yra tinkami visiems, netgi tiems, kurie nėra žaidę žaidimų ar jų paprasčiausiai nemėgsta ir tiems, kurie yra užsikrėtę žaidimų karštlige. Ir visiems žaidėjams jis bus vienodai smagus, malonus, įdomus, azartiškas. Išmėginta tiesiog HOBBYSHOP mūšio lauke prie visų stalų ir oficialiai tai mūsų „moksliškai“ patvirtintas faktas :))


 


Šeštadienį kviečiame ateiti į mūsų HOBBYSHOP žaidimų klubą (ar kad ir bet kurią kitą dieną) ir gyvai išmėginti šį žaidimą. Atsiveskite draugus, gimines ir žaiskite. Tokius žaidimus yra BŪTINA išbandyti, nes jie tikrai LABAI GERI.


 


 


 


 

View FileSTUFF žurnalo BAUSACK recenzija    Size: (217.73 KB)

Papildoma informacija

Gamintojas Zoch
Žaidimo trukmė 45 min
Žaidėjų skaičius 1-10
Amžius 7+

Produkto frazės

Naudokite tarpus kad atskirtumėte frazes.

Atstovaujame