KADABRA žaidimai

Pereiti prie pagrindinės skilties »

   Lietuvių    Latviešu    Estonian    English

Tobago

Įvertink šį žaidimą

Šiuo metu prekyboje

37,36 €

Greita apžvalga

Nuotaikingas, pilnas netikėtumų žaidimas visai šeimai, skirtas 2 - 4 žaidėjams nuo 10 metų. Vidutinė žaidimo trukmė — 60 minučių. Lietuvių, latvių, estų, rusų kalbomis. 2010 metų „Spiel des Jahres 2010“ nominantas! Patrauklios, aukščiausios kokybės žaidimo detalės, nuostabiai iliustruota žaidimo lenta, perteikia tikrą paslaptingos salos nuotaiką. Kiekvienas žaidėjas prisideda naudingomis užuominomis, kurios padeda nustatyti lobio buvimo vietą. Sujudimas prasideda, kai lobių ieškotojai skuba į lobio vietą atvykti pirmieji. Trijų dalių modernaus dizaino žaidimo lenta leidžia sudėti 32 skirtingus scenarijus, tad žaidimas pilnas netikėtumų, žaidžiant jį kiekvieną kartą.

Tobago

Dukart spustelkite ant vaizdo viršuje, kad pamatyti padidintą nuotrauką

Mažinti
Didinti

Daugiau vaizdų

Vienas iš pagrindinių favoritų, nominuotas „Spiel des Jahres 2010“, tačiau šį kartą užleidęs pozicijas visų numylėtam „Dixit“— nuostabusis nuotykių ir lobių žaidimas „Tobago“!


 


 




Nuostabusis Tobago


 


Ar kada nors norėjote pajusti nuotykių dvasią? Nukeliauti į salą, kurioje kažkur kažkas paslėpė turtus, kurie iki šiol laukia juos surasiančio nuotykių ieškotojo? Ir tam visiškai nebūtina tapti piktais piratais! Tereikia turėti kietą visureigį ir surasti tokią salą, TOBAGO salą! :)


 




Miela sala-rojus ir joje slypintys turtai bei... kiti lobių ieškotojai...


 


Kas per lobiai?


 


Didingi ir paslaptingi, kurie yra kažkur saloje, vis dar laukiantys ir glūdintys, paslėpti tarp medžių, krūmų, kalnų, upėse ir smėlynuose. Jų iš viso yra keturi, kiekvienas glūdi vis kitoje vietoje ir tik nuo žaidėjų gudrumo, greičio ir užsidegimo priklausys, kokia lobio dalis jiems atiteks. Gal pavyks pergudrauti kitus ir iškasti jį visą? Žinoma, jeigu tik lobis nebus prakeiktas...


 


Prakeiksmas?


 


Nuo senų laikų žinoma geriausia lobių apsauga—prakeiksmas. Tuo pasinaudojo ir tie, kurie juos paslėpė. Žinoma, tikimybė pajusti visą prakeiksmo blogį nėra labai didelė, ir gudriausias žaidėjas žinodamas, kada ir kaip jo tikėtis, gali pasinaudoti ir pakišti kiaulę visiems kitiems žaidėjams. Nuo prakeiksmo gali padėti tik vienintelis, nuo negandų apsaugantis, amuletas. Žaidėjai amuletą atranda kiekvieną kartą, kuomet kas nors iškasa lobį ir visi žaidėjai pasidalina jo dalis. Tuomet ten, kur mistiškos salos statulos būna nukreipę savo žvilgsnius, ant pakrančių atsiranda amuletai. Juos gali ir turėtų paimti kiekvienas, kuris supranta jų didžiulę vertę, ypač tada, kuomet pasireiškia prakeiksmas.


 


 




Visų trokštami turtai ir nelabai trokštamas prakeiksmas...


 


Aišku. O kaip žaisti?


 


Žaisti šį žaidimą labai paprasta, nes jis yra nuostabiai nesudėtingas, tačiau azartiška nuotykių dvasia ir lobio paieška įtraukia kiekvieną, kuris pasiryžęs tam. Kaip ir minėjau, kažkur saloje yra lobis ir visi žaidėjai bando išsiaiškinti, kurgi jis yra. Tam yra naudojamos užuominos, susiaurinančios paieškos teritoriją ir jas gali naudoti VISI žaidėjai. Žaidėjas savo ėjimo metu pasirenka vieną užuominą ir padeda ją prie pasirinkto lobio (juodo, rudo, balto arba pilko). Užuomina visiems sufleruoja, kad lobis, pavyzdžiui, yra kažkur ne kalnuose. Kitas žaidėjas prie to pat lobio padeda užuominą, kad lobis yra per vieną langelį nuo kalnų. Tokiu būdu lobis gali būti tik prie pat kalnų, tačiau ne pačiuose kalnuose. Tuomet kitas žaidėjas padeda lemiamą užuominą, kad lobis yra kažkuriame langelyje prie palmės. Tačiau netoli kalnų yra tik viena palmė ir lieka tik viena vienintelė vieta, kur gali būti lobis. Štai dabar jau drąsiai visi žaidėjai suskumba į savo galingus visureigius ir per miškus, upes ir kalnus skuba kuo greičiau pirmieji išsikasti lobį. Pirmasis, kuris atvyks į lobio vietą ir jį iškas, gaus dar vieną dalį viso turto! Pagrindinė taisyklė, kurios privaloma laikytis dedant užuominas —negalima dėti užuominų taip, kad jos nieko gero nepasakytų ar prieštarautų jau prieš tai padėtoms užuominoms. Jeigu kažkas prie balto lobio padėjo užuominą, kad lobio nėra miške, tuomet kitas žaidėjas tikrai negali dėti kitos užuominos, sakančios, kad jis yra miške, argi ne taip?




Viena užuomina sako, kad kažkur prie statulos, kita — kažkur prie namelio ir pati paskutinė — tikrai tikrai kažkur prie palmės!


 


Tai čia viską galima daryti iš karto?


 


Būtų gerai (nors gal ir nelabai), tačiau visi žaidėjai viską daro paeiliui — kaip ir daugumoje žaidimų ir atėjus žaidėjo ėjimui jis gali daryti vieną iš dviejų veiksmų — dėti užuominą, kur gali ar negali būti jo išsvajotieji turtai, arba šokti į džipą ir keliauti kažkur į kitą teritoriją ir ten pasiimti gulintį amuletą arba pirmam iškasti lobį, jeigu žinoma viena vienintelė vieta. Atlikus vieną iš šių veiksmų, eilė perduodama kitam lobių ieškotojui ir taip toliau.


 


Pala pala, o tai amuletai apsaugo tik nuo baisaus prakeiksmo?


 


Ne tik, tai neįkainojama pagalba visiems nuotykių ieškotojams. Amuletas suteikia dar kelias papildomas pagalbas visiems, kas juos turi. Pavyzdžiui, jeigu lobis gali būti dvejose vietose, tuomet amuletas gali panaikinti vieną iš jų, kuri yra „neteisinga" ir tokiu atveju iš karto galima jį iškasti! Kita pagalba—lobis, suteikia „dar vieną galimybę“. Kitaip tariant, žaidėjas gali dar kartą važiuoti su visureigiu link lobio vietos ar amuleto, kurio jis siekia.


 


Šaunu! O kas laimi?


 


Žinoma, kad laimi tas, kuris bus sukaupęs daugiausiai iškastų lobių! Tam jums teks pasitelkti visą savo intuiciją, prisipildyti pilnus bakus kuro, pasiruošti visą išmintį ir... keliauti į Tobago salą!


 


Komponentai


 


Žaidimas pagamintas tikrai labai kokybiškai ir išradingai. Lenta sudaryta iš kelių dalių, kurios persilenkia, o ištiesus ant stalo dargi susegamos specialiomis jungiamosiomis dalimis. Tai kažkas naujo, nes netgi pajudinus lentą nuo jos niekas nenukrenta ir neįvyksta baisusis „žemės drebėjimas“! Atrodo maža smulkmena, tačiau toks puikus kompaktiškas variantas ir išradingas „transformavimasis“ iš „gabaliuko“ į visą „salą“— ganėtinai nustebina ir pradžiugina.


 


Lygiai taip pat ir palmės bei statulos, kurios iš karto praturtina salą, visas žaidimas įgyja visiškai kitokio žavesio. Statulos, atrodo tarytum iš tikro akmens (pažiūrėkite patys žemiau esančią nuotrauką)! Džipai ir lobis —standartiniai ir labiau simboliniai, kaip būdinga visiems „euro“ stiliaus žaidimams — tikro medžio ir malonūs paimant į rankas. Dėžė — visiškai pritaikyta sudėti visiems komponentams yra vieta specialiai kortelėms, netgi palmėms ir statuloms. Pabaigai viską patikimai uždengia sulankstyta kompaktiška žaidimo lenta. Patogumą galima drąsiai lyginti su Smallworld žaidimu, kuriame komponentų gausa neišsimėto po visą dėžę (tik puikiai sukomponuota dėžės erdve) ir paruoštu kortelių dėklu.


 




Statula jau nukreipusi savo paslaptingą žvilgsnį ten, kur tuoj tuoj atsiras amuletas...


 


Kas jį gali žaisti?


 


Jį gali žaisti tiek jaunas, tiek ir vyresnis, tiek patyręs žaidimų mėgėjas, tiek ir visiškas naujokas žaidimų pasaulyje. Jis tinkamas visiems, kas sugeba išmąstyti, kad „jeigu lobis yra miške, tai jis negali būti ne miške“ :). Žaidimas rekomenduojamas visiems, kam patinka "euro" stiliaus žaidimai, tokie kaip Smallworld, Ticket to Ride, Naujakuriai ir t.t. Tačiau šiame žaidime yra bene viskas, kas geriausia surinkta ir pateikta ant vieno smagaus padėklo — azartas, nereikia laukti ilgai savo ėjimo, paprastos taisyklės, žaidimo grožis, graži idėja, netgi galimybė žaisti žaidimą su savo antraja puse :D Atrodo menkniekis, tačiau labai daug porų ar šeimų nežaidžia kartu žaidimų, nes jie vieniems ar kitiems kartais atrodo sudėtingi. Šis žaidimas visiškai nesudėtingas ir lengvai perprantamas, jo taisykles galima paaiškinti praktiškai per 10-15 minučių tuo pačiu jau žaidžiant.

Papildoma informacija

Gamintojas Zoch
Žaidimo trukmė 60 min
Žaidėjų skaičius 2-4
Amžius 10+

Produkto frazės

Naudokite tarpus kad atskirtumėte frazes.

Atstovaujame